29 Mart 2012 Perşembe

Hangi Rüzgar Okşayacak Tenini Benden Habersiz


            Bundan böyle, hangi şarkıyı dinliyorsun, hangi kitabı okuyorsun bilmeyeceğim. Gece yastığa başını koyduğunda aklına gelmeyeceğim belki bir daha...Ellerin üşüdüğünde haberim olmayacak, ısıtmak istesem de...gözlerindeki yağmuru silemeyeceğim, neden ıslandığını sormadan. Kim bilir hangi rüzgar okşayacak tenini benden habersiz, gelmeyeceğini bilerek yolunu gözlemeyeceğim heyecan içinde...sen sevmesen de seviyorum diyemeyeceğim gururla. Kavuşamıyorsa sevgililer bir filmin sonunda, gözlerim dolmayacak, dinlediğim şarkıların sözlerinde seni aramayacağım belki bir zaman sonra; keşke de demeyeceğim ama sevdiğim için böylesine...

Uykumdan uyanmayacağım elimden kayıp gidiyorken. Karanlıkta, sesim çıkmayacak muhtemel, yırtmak istesem de geceyi...Karlar altında kalmış bir kardelen gördüğümde, işte benim kardelenim, güneşten önce ben sarmalıyım onu demeyeceğim, bana dargın mısın hala bilmeyeceğim. Bir gün geçersem, her gün yürüdüğün sokaktan, bakışlarım seni aramayacak;dikilirsen aşk gibi karşıma, çarparsa yüzüme güzelliğin yumruk gibi, sorarsan hiç mi sevmedin diye, hiç vazgeçmedim ki diyeceğim cesaretle; sormayacağım da sen hiç sevmiş miydin geçmişte. Ölüm yanı başımda kol gezse de çekip gideceğim yine de kibrimden değil ama. Bilsem ki ihtiyacın var gerçek sevgiye...

Kime, ne yazdığını okumayacağım artık, içim içimi yemeyecek beni yanlış anlamış mıdır diye, kalbini kırmış mıdır biri, her zamankinden ağır mıdır yüreği, yanında ister mi o an beni... Bilmeyeceğim asla, tanımasa da gerçekte bizi, konuşuyor mu hakkımızda beş para etmezin biri; herkes gibi...

ALMOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

01 ARALIK 2018